vineri, 15 ianuarie 2010

Zi de zi...

Vin dimineata intr-un birou mic, mai misc un mouse, mai fac un spot, o pregatire de tipar, o fotografie, din cand in cand ma mai intind la barfa, si le rad in barba lu’ astia cu creiere goale, speriati de crize financiare…
M-am gandit ca munca mea, si pasiunea cu care fac pentru oricine vine la mine, un produs publicitar, sau un eveniment frumos, nu se compara cu bussines-ul strict, rigid, jegos uneori, care te poarta pe culmile succesului - acel succes universal acceptat.

Am suflet mare, si las de la mine, fac cadouri bogatilor care comanda si nu platesc, si tot mie mi-e mila de ei. Eu sunt liber. Nu am datorii, din contra, am de luat.
Am afacerea mea, si visele, si dorinta de a darui si asculta pe ceilalti.
Singura conditie: sa-mi placa de tine.




In ultimul timp n-am facut decat studio , foarte putine evenimente, si peisagistica din mers (la propriu). Uite ce a iesit...




















3 comentarii:

  1. Bravo mai bloggarashule! Zi-le, ca bine le mai zici! Ai mare dreptate cu ceea ce se intimpla in juru nostru, cu tot ceea ce e fabricat pentru noi si pus pe masa de cei care conduc destinele planetei, de politicieni jegosi, corporatisti lacomi si o lume falsa si sintetica care ne e servita sub forma de cea mai buna prajitura din lume!
    D-aia noi muncim si nu ne uitam in jurul nostru decit la lucruri frumoase si mai vedem si cu alti ochi lumea inconjuratoare, decit ne-o prezinta ei, in alb si negru, fara culori, fara gust, fara miros, fara consistenta!
    Asa ca, keep working, ca faci treaba buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. oau ce ma bucur ca te-am scos din monotonie...pacat de pozele astea superbe ca mureau uitate intr-un fisier de calculator...
    ultimile 3 imi plac la nebunie..iubesc rasaritul ,apusul si constelatiile universului...pe Marte cand mergem sa pozam?..:P

    RăspundețiȘtergere
  3. SOMEWHERE IN TIME si cu Tarby ati contribuit, am deschis blogul anul trecut dar de atunci si pana acum nu am mai publicat nimic, promit ca o sa ma ocup de el :)

    RăspundețiȘtergere