marți, 2 februarie 2010

Jelly bears gone crazy

Am inteles. Am inteles perfect. Nuga nu mai avem, eugenia nu o mai facem la fel de buna, bomboanele Olimpus nu's de gasit... da' ce plm aveti frate cu jeleurile?! Nici alea nu mai sunt bune... nu mai e nimic bun de gasit pe nicaieri. Pai... cand eram pustiu "cu guma'n cap" luam o nuga, mancam 2 insi si ne ligeam degetele toata ziua, nu mai zic cu eugenia, k mancam din ea in pauze prin clasa I, o dadeam in doua si lingeam la crema pana topeam biscuitul.

In fine, ziceam de jeleuri, mi-am luat pauza la birou si fuga la Lys sa'mi iau de rontait, chiar nu conta ce. Si.. plimbandu-mi ochii prin rafturi, le-am vazut, jeleuri ! Pff... mi-am adus aminte de copilarie, 3 lei punga, am luat doua, bucuros in birou, am desfacut o punga si enjoy [teoretic]. Uite ca nu, un gust de kkt, parca mestecam faina cu guma din dosu' prastiei. Iti dai seama k m-am enervat, copil mic si psihic instabil catalogat de unii, am luat mainile de pe punga, le-am pus pe aparatul foto, si ca-n "300 spartani" am strigat RAZBUNARE.



P.S. : Pe aceasta cale doresc sa multumesc recuzitei din birou pt. sprijinul acordat si nu in ultimul rand lui Ingrid k mi'a adus aminte sa postez pozele.

7 comentarii:

  1. aha....de cand mi le-ai aratat cred ca a trecut un "veac"...;))))
    dar mai erau poze cu jeleuri....unde sunt,hmmmmmmm?..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. asa's femeile... le dai un deget si-ti iau toata mana. :))) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti nebun fiule! Niciun kkt nu mai e cum era odata! Acum se foloseste mult plastic in mincare si amidon de porumb si ce dreaq or mai pune aia si tocmai din cauza astora ca tine, care fac poze asa de misto, iti vine sa maninci orice prostie!
    Asa ca fa si tu niste poze mai naspa si nu mai scoate atit de bine niste pisate de jeleuri:))!
    Frumoase poze, jalnica patrie!
    Vivat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! dragute poze..multa creativitate...felicitari!! :D

    am si eu un blog cu poze dar sunt la inceput..as dori pe viitor sa urmez cursuri..facultate si poate chiar sa lucrez in domeniul fotografiei ...

    as fi foarte recunoascatoare daca ati putea sa'mi suneti ce parere aveti despre poze..{ in functie de timpul care il aveti}

    multumesc si mult noroc in continuare!!!


    http://polyloveshellokitty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. off topic: in jurul carei ore apar pozele de la Miss Martisor Extrem 2010?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografiile.
    Felicitari Cristi!

    RăspundețiȘtergere