sâmbătă, 6 martie 2010

Intro la caterinca

Caterinca... caterinca, dar a fost o caterinca muncita. Am inceput filmarile cu 2 saptamani inainte si cred ca am stat vreo 8 ore la editare. Din punctul nostru de vedere, a iesit cat de cat oke', se putea mult mai bine si sincer am avut multe de invatat. Sper ca pe viitor sa reusim si ne perfectionam si sa ajungem la nivelul la care ni-l dorim. Nu este "arta cinematografica" ceea ce am facut, insa, scopul nostru de aceasta data a fost sa punem un zambet pe buzele tuturor in seara evenimentului. Speram sa va placa si voua.

5 comentarii:

  1. Cristi,invitatia mea unde este,hmmmm?
    doar sunt "Elena Udrea"...si nu pot lipsi la acesta "caterinca"...:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super fain! :)) :d
    Galeria foto am pus-o aici
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm....4 si 7 faini tipi...poti sa le trimiti un pupic de la mine?..:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteau sa produca altceva romanasi nostiri,oricum simpati video-ul!!

    RăspundețiȘtergere